Wednesday, May 19, 2010

jiran X paham2 bahase...

aku harap korang tak r dapat jiran yang penting diri sendiri cam yang aku dapat..kisahnye begini,chini ni da r lame ujan x turun.. yang jiran aq ni suke2 hati mak bpak dorang buang sampah dalam logkang..klu sampah kcik2 x pe r..yg bagalnye,die g buang ranting kayu,pokok klape yang die tebang dalam longkang...bayangkn r,mane la air mmpu nk hanyutkan pokok klape 2..mmang r tersumbat logkang 2..yang dapat busuk famly aku...ad skali 2 aku nampak ada sampah die buang trlekat kat longkang blakang rumah die...aq egt die nak tarik kluar sampah 2 dri longkang padahal die tarik sampah 2 sampai kat longkang blakang mah aku...memang selfish tahap babai r...yg aq pliknye,seminggu skali ada jea lori sampah datang kutip sampah kat kawasan prumahan aku ni...knape x die bg je tukang ambk sampah 2 kutip sampah die...aku rase r,die patot duk hutan r..coz x paham2 base...luahan...

5 comments:

  1. selfish...fishcake...fishball...meatball...football...semua ada...

    ReplyDelete
  2. mmg ada spesis sellfish ngan bangang cam ni. akak punya jiran pun camni. rasa nak halau je dorang.

    ReplyDelete
  3. ko cmpk je balek smpah tu kt uma die..selfish jgk..huhuhu

    ReplyDelete
  4. mael..sampai ati ka ckp cmtu..haha

    ReplyDelete
  5. adia n princes:klu pakai selfish..mmg aq nk wt gtu..tp aq sob2..

    ReplyDelete