Wednesday, January 22, 2014

Apa Yang Menarik Kat Chini ( Kucing Untuk Di Beri "Adopt" )




Comel kan kucing kat atas tu... Kucing ni amat sesuai untuk dipindah hak milik kepada orang lain.. keutamaan diberikan kepada peminat tegar kucing.. biodata kucing ni seperti yang berikut:


1.  Anak kepada seekor ibu baka biasa tetapi telah berkahwin (ehem2) dengan kucing baka siam.
2.  Anak keberapa daripada 4 beradik
3.  Dia yang paling comel dan berbulu lebat
4.  Lincah bermain dan pandai "menikus".
5.  Pandai makan sendiri dan kurang bergantung kepada susu ibunya, makannya seperti nasi digaulkan dengan ikan dan friskies.
6.  Tidak memilih tuan da pandai bergaul..
7.  yang paling penting, boleh belajar bercakap tetapi dalam bahasa kucing sahaja..hehe

Kalau ada yang berminat, boleh lah inform kat saya...yang sebenarnya ni bukan kusing saya pon.. Ni kucing kawan.. Die memang nak kasi kat orang lain pun kucing ni kalau ada yang berminat.. Sebabnya dia dah ada berlambak kucing kat rumah tu.. Peliharalah kucing kerana ianya antara haiwan kesayangan Junjungan Besar Nabi kita...


12 comments:

  1. Salam...ank kucing tu ada lg x??kalau ada saya nk adopt...mcg saya ye(0126203792)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. Saya sendiri yang adopt kucing tu sebab da lame sgt mnggu jawapan..sory.. BTW, kucing tu da besar sekarang

      Delete
    2. waalaikumussalam.. Saya sendiri yang adopt kucing tu sebab da lame sgt mnggu jawapan..sory.. BTW, kucing tu da besar sekarang

      Delete
  2. Salam.. kucing ni ada lagi ke?

    ReplyDelete
  3. salam. still ade lagi ke?area mane? whatsapp sya 0148635031

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. Still ada, maaf sebab da lme tggu n saya sendiri yang adopt..Kesian sbb lame sgt nak tgu jawapan...

      Delete
  4. kawan awak tu ade nk bg kucing lagi x? klau ade please let me know

    ReplyDelete
  5. assalam...kalau ada lagi anak kucing bulu kuning mcm ni sy nak se ekor call sy 011 37962778

    ReplyDelete
  6. assalam...kalau ada lagi anak kucing bulu kuning mcm ni sy nak se ekor call sy 011 37962778

    ReplyDelete