Friday, January 24, 2014

Apa Yang Menarik Kat Langkawi( Boleh Pi Tengok Belangkas a.k.a Alien )


BELANGKAS?? HAMPA PERNAH TENGOK TAK??


Kalau korang nak tahu, belangkas ni diorang bela untuk dijadikan daya penarik untuk pelancong datang ke Langkawi, Kedah. Kepada sesiapa yang tak pernah tengok live depan mate, boleh lah ajak geng geng or family datang tengok. Macam gambar kat atas ni, brader ni guna tenik apa tah untuk tarik perhatian belangkas ni supaya datang kat dia, Then brader ni akan tangkap.. Cruel right..haha


Ok, gambar yang kedua ni adalah wajah sebenar belangkas. Sebelum ni aku pun tak pernah tengok live. Dalam aku sibuk mengkaji binatang ni, ada la pulak pelancong seperti aku gosip gosip cakap belangkas ni sebenarnya ALIEN.. Aku pun jadi "?????"..what, die boleh ckp binatang ni alien.. Tak patot betol. 


Gambar yang ketiga ni pulak adalah gambaran belangkas daripada bahagian bawahnya... Bagi aku la, nampak macam ketam pun ada.. Tapi ketam versi yang lebih besar. Aku ada tanya brader yang kerja kat sini masak apa sedap belangkas ni.. Then brader 2 pun jawab la," masak lemak la sedap".. Aku pun terliur tengok si belangkas ni..hehe.. Almaklumlah, dari pagi sampai tegah hari aku tak makan makan lagi.. hehe


SEDIA BERKHIDMAT UNTUK PERSATUAN BELANGKAS SEDUNIA


No comments:

Post a Comment